Piipahdin eilen kirpparilla ja Kontissa. Jotenkin huvittava ajatus, että kun muut suuntaavat shoppailemaan johonkin merkkiliikkeeseen, niin minä kiiruhdan paikkaan, jossa myydään käytettyjä, jonkun toisen vanhoja, tavaroita. No, meitä on moneksi.

Kirpparilta tein vain muutaman löydön. Löysin Järvenpääläisen yrityksen tekemän alumiinisen kakkuvuoan, 3,80 €. Minulla on jo pitkään ollut yksi alumiininen kakkuvuoka ja olen tykännyt käyttää sitä. Niitä ei vain enää saa kaupasta. Teflon-pinnoitettuihin olen täysin kyllästynyt! Löytämäni vuoka on olemassaolevaa vuokaa hiukan suurempi, joten siinä saa paistettua isommankin kakun.

Toinen löytöni oli miehelle uusi Petrifunin silkkisolmio, 4 €.

 

Kuva. Paitakauppa.fi

 

Olen ihan hulluna silkkisolmioihin! Ne on vaan niin ihania. Miehellä taitaa olla jo sellaiset kolmekymmentä erilaista, mutta minä ostan aina lisää, kun jokin ihana sattuu kohdalle. SuosikkejaNI, siis minun suosikkeja, ovat italialaiset merkit, joiden mallistoista löytyy väriltään ja kuosiltaan rohkeampiakin malleja.

Tytölle kirppiskierrokselta löytyi Legon ja KappAhlin farkut, ei muuta.

Kontissa tein taas jälleen hyviä löytöjä. Sinne ei pitäisi mennä, koska kolmella viimeisimmällä kerralla olen poistunut kera ison säkillisen tavaraa. No, ehkäpä juuri siksi siellä tuleekin käytyä, koska tiedän, että aina löytyy jotain "pientä". ;-)

Tällä kerralla löysin itselleni Vagabondin uudet saappaat. Marjapuuron punaiset, "rentovartiset", joissa on korkeat korot ja edessä nauhoitus. Aivan ihanat! Jos ehdin, niin otan tänään kuvan. Huomenna aion laittaa ne jalkaani! Lisäksi sain itselleni "uuden" NafNafin neuletakin/boleron. Syksyisestä murretun keltaisesta nauhalangasta neulotun. Ihastelimme "kassaneidin" kanssa kilpaa sen väriä. :-) Sainpa itselleni myös uudet sukkahousut, luonnonvalkoiset ja paksut, palmikkokuviolla. Taisivatpa olla nämä...

 

Kuva.Lindex.com

 

Tytölle löytyi perus housuja ja paitoja, sekä parit uudet leggingsit. Vauvallekin löytyi parit housut...

Hyllyyn jäi kyllä vielä vaikka mitä ihanuuksia. Muun muassa DKNY:n ja Esprit:n farkkujakut olisivat olleet aivan uuden veroisia ja vielä oikean kokoisiakin. Kenzon mansikkajäätelön vaaleanpunainen jakku myös houkutti, mutta se oli ONNEKSI pieni. Hyllyyn jäi myös hauska Billabongin laukku... Nyyh! Johonkin se raja on vaan vedettävä!

Moikkelis!