Jälleen kuvia löydöistä, joita olen viimeaikoina tehnyt. Pääasiassahan minun löytöni ovat vaatteita tai kenkiä, sillä taloustavaraa ja kaikenlaisia "koristeita" meillä on niin paljon, että olen katsonut parhaimmaksi laittaa silmät umpeen, jos jotain ihanaa sattuu kohdalle. Joitakin klassikkokirjoja poimin silloin tällöin mukaan. Ja olen oikein keskittynyt bongaamaan vanhoja alumiinisia kakku- ja leipävuokia. Niitä sattuu vaan harmittavan harvoin kohdalle.

 

 

Minulle!!! Vikingin aivan ihanan ihanan ihanat, piiiiitkävartiset kumisaappaat. Aivan uudenveroiset ja mikä ihana kuviointi!

 

     

 

Tytölle uudet ulkoiluhousut ja uudenveroiset henkkamaukan mustat farkut.

 

     

 

Uudenveroiset Espritin lyhythihainen kauluspaita ja Gymboreen jakku/takki.

 

 

Tämä Reiman haalari maksoi muutaman euron ja on erittäin hyväkuntoinen, lähes uudenveroinen. Meidän pieni mies tarvitsikin nyt kevääksi haalaria ja sellainen oli jo ostolistalla, joten tämä löytö tuli tarpeeseen ja tulee pesun jälkeen suoraan käyttöön.

Muita löytöjä ovat mm. hyväkuntoinen Lassie Supratech haalari tytölle, parilla eurolla sekä Didriksonin uudenveroiset kurarukkaset. Nämä ovat parhaillaan pesussa, joten kuvia sitten, kunhan ovat kuivaneet.

Näin tällä kertaa.

Moikkelis!